Dragon Ball To The End - Świat Mangi & Anime w zasięgu twojej dłoni!
Dragon Ball To The End Strona Główna
TTE    Regulamin    Szukaj    Grupy   Rejestracja    Zaloguj    ShoutBox

"Anime to więcej niż Bajka a Manga to więcej niż Komiks!"

Poprzedni temat «» Następny temat
Quiz Dragon Ball
Autor Wiadomość
marcin 
Zaczyna sie uzależniać


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 33
Wysłany: 2007-10-19, 16:05   

Chyba Taurus.

Pytanie:
Jak wydostali się Vegeta i Goku z brzucha Bubu?

Źle. Chodzi mi jakim sposobem i co im w tym pomogło.

Lolek dobrze zadajesz!
Ostatnio zmieniony przez marcin 2007-10-20, 16:43, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Lolekm1 
Zaczyna sie uzależniać


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 35
Wysłany: 2007-10-20, 15:52   

chodzi tu chyba o to że powyciągali z brzucha Evil Buu tych których pożarł wczesniej tj. Good Buu, Gotenks, Gohan czy Piccolo. A potem Evil Buu przechodzil transformacje czy jakoś tak i się wydostali. Pamiętam też że był wątek z kamehą xD

Daruje sobie i oddaje ... kto pierwszy ten lepszy ^^
_________________
Jeszczę tu wrócę !
Ostatnio zmieniony przez Lolekm1 2007-10-20, 18:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
marcin 
Zaczyna sie uzależniać


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 33
Wysłany: 2007-10-20, 18:24   

No to może ja jak nikt sie nie odzywa. Dziś mam taką wenę.

Pytanie:
Jaką poteżną techniką Tien powstrzymywał Cella na drugim poziomie od wessania C18?

Dobra uznaje.
Ostatnio zmieniony przez marcin 2007-10-20, 20:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
vader 
Maniakalny MANIAK!


Zaproszone osoby: 23
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 260
Wysłany: 2007-10-20, 19:24   

Tenshinhan użył zakazanej oraz najniebezpieczniejszej dla stosującego techniki, oraz jeśli przeciwnik jest słaby, to i dla niego niebezpiecznej, jednak już w połowie serii Dragon Ball, ta technika jedynie 'raniła' - działo Qigong (nie wiem jak się nazywało w anime, to jest nazwa prawdziwa, bo z mangi!;p)

Rofl, napisałeś tak jakbym ledwo się ugadał z tą odpowiedzią, odp wg mnie jest dobra, nawet w mandze sprawdziłem :d

Q: Która Smocza Kula była pamiątką po dziadku? (Chodzi o ilość gwiazdek ofc;p)

Dobrze Poldku! Zadajesz ;]
_________________
Ostatnio zmieniony przez vader 2007-10-21, 10:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
~poldek890
Maniak!


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 90
Wysłany: 2007-10-21, 10:53   

Pamiątką po dziadku Goku jest smocza kula z czterema gwiazdkami.

Jak nazywa się smok na Namek?

Mistic błąd ortograficzny ale w sumie dobrze ty SoLo też dobrze a więc uzgodnijcie kto zadaje pytanie między sobą.
Ostatnio zmieniony przez poldek890 2007-10-24, 13:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
^Mistic 
Maniakalny MANIAK!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 110
Wysłany: 2007-10-23, 18:13   

Nameczański smok zwał się Purunga


Pytanie: Po wchłonięciu kogo narodził się Fat Buu?

Eeee.... ale to było dawno xD Więc mogło się powtórzyć, zadajesz :D
_________________

http://www.eurobiznes.net/pages/ptp.php?refid=fumi
Ostatnio zmieniony przez Mistic 2007-10-24, 20:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
+Qbex 
Maniakalny MANIAK!


Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 150
Wysłany: 2007-10-24, 19:35   

Eee to pytanie było, sam je zadałeś ;p A odpowiadałem ja ;p Mogę jeszcze raz: po wchłonięciu Dai Kaioshina ;p

Pytanko - Jak zginał Gohan w rzeczywistosci Future Trunksa.

. Haiiiiiiiiiii, zadajesz ;p
_________________

Mój profil w Last.fm
Ostatnio zmieniony przez Qbex 2007-10-25, 13:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
vader 
Maniakalny MANIAK!


Zaproszone osoby: 23
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 260
Wysłany: 2007-10-25, 05:39   

Androidy go zabiły, po tym jak stracił rękę nie mógł się równać z ich mocą no i zginął o:!


Oki, no to żeby Was zagiąć to dam coś super ekstra fajnego, co miało stać z duszą kogoś kto został zabity przez Diabelski Ród? ;p

Dobrze Mist;p
_________________
Ostatnio zmieniony przez vader 2007-10-28, 18:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
^Mistic 
Maniakalny MANIAK!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 110
Wysłany: 2007-10-28, 15:35   

Jesli dobrze zrozumiałem to chodzi ci o Piccolo i jego ojca. Dusza osoby zabitej przez jednego z nich, miała się wiecznie tułać i nigdy nie trafić do nieba/piekła (Radizt tam trafił xD)

Pytanie: Wymień wojowników Baby Guli

Poldek okey, zadajesz xD
_________________

http://www.eurobiznes.net/pages/ptp.php?refid=fumi
Ostatnio zmieniony przez Mistic 2007-10-31, 22:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
~poldek890
Maniak!


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 90
Wysłany: 2007-10-31, 20:07   

wampir, mumia, niewidzialny człowiek, diabeł, i specjalnie ściągnięty z powodu Goku jego dziadek

Pytanie: Ile wynosiła siła Goku zaraz po urodzeniu w jednostkach?

Dokładnie 2 ale zdajesz.
Ostatnio zmieniony przez poldek890 2007-11-03, 18:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
marcin 
Zaczyna sie uzależniać


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 33
Wysłany: 2007-11-03, 15:24   

Jeśli dobrze pamiętam goku mial z 2-3 siły jednostek.

Pytanie:
Jak nazywał się najsilniejszy nemeczanin który scalił się z picollo?

Zadajesz!! Ale nie wiadomo nie pokazali walki naila z kami samą.XD
Ostatnio zmieniony przez marcin 2007-11-05, 18:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
vader 
Maniakalny MANIAK!


Zaproszone osoby: 23
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 260
Wysłany: 2007-11-05, 06:16   

M, no i tutaj trudno odpowiedzieć, bo pewnie Tobie chodzi o Naila, który został pokonany przez Freezera, a Piccolo znalazł go umierającego i się scalili, jednak silniejszym nameczaninem był Kami Sama , w końcu Bóg, nie? :D


Jak się nazywał brat Żurawiego Pustelnika? ;p

Źle! :d Kame był 2 pustelnikiem ;p chodzi o brata Żurawiego, dla ułatwienia dodam, że walczył z Goku podczas 2 zbierania smoczych kul raz wygrał, w rewie przegrał D:

No w anime tak go nazwali, prawdziwe imię to Tao Piepie, ale uznaję XD
_________________
Ostatnio zmieniony przez vader 2007-11-07, 06:14, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
+endrju 
Moderator


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 73
Wysłany: 2007-11-07, 00:05   

Kryminator! ;p

W jaki sposób ów Kryminator został pokonany/zginął?

Chodzi mi o szczegóły;p
A Tien to pokonał cyborga-kryminatora ;p]

Niech Ci będzie ;p
Ostatnio zmieniony przez endrju 2007-11-08, 18:12, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
^Mistic 
Maniakalny MANIAK!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 110
Wysłany: 2007-11-07, 18:46   

Okey dam dokładniej xD Kryminatora pokonał/zabił Goku odbijając mu prostu przed twarz granat przeznaczony dla niego (Goku) i naszego czarnego charakterka dosłownie rozsadziło z radości :D Może być?


Pytanie: Jakie były plusy, a jakie minusy, po pierwszym usunięciu ogonka Goku?


Dobrze, choć można było nadmienić, że też troche osłabł na sile xD zadajesz
_________________

http://www.eurobiznes.net/pages/ptp.php?refid=fumi
Ostatnio zmieniony przez Mistic 2007-11-09, 20:24, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
~poldek890
Maniak!


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 90
Wysłany: 2007-11-09, 19:09   

plus : Goku zmienił się z Ozaru z powrotem w siebie
minus: nie mógł utrzymać równowagi, stracił pomoc w walce


Pytanie: Co musiał zrobić Songo i Krillan, aby móc zacząć trenować u Genialnego Żółwia?

dobrze
Ostatnio zmieniony przez poldek890 2008-01-06, 16:27, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group